Saturday, July 25, 2009

SukaSuki..

Dah seminggu kt mesia yg panas ini..Keh3! Kulit makin hitam, badan makin gemok! Itula perubahan paling ketara stakat ni... Ok, spe yg xtau lg n0 tp0n aku ni aku publish lgi.. 0178809912 aku mungkin xbrape nk update bl0g ni tyme cuti2 ni.. Tp tg0k la nanti cmna.. Ok ler, till then bye!

4 comments:

Akmar Anuar said...

panas ke mesia skrg nih smpai kulit jadi itam???
OMG!!

ngeehehehe...koko dah jadi bulat macam doraemon...sybas beta!!
nanti blk sane jadi papan sekeping blk..isk..isk..

Missc0mot said...

wowowowo...dh2 kat mesia tuh..singgah2 ah umh ak...weee~
tapi ak kat mlk...mak ayah ak je de kat umh..kekekeke....

.::*~nadia~*::. said...

jom kita bersukasuki together2 :P
maju tak gentar!

kokochan said...

Akmar msia memg panas!!Huhu..Tu la pasal, blik nanti slim blik smula la.. C0m0t ni ajak org dtg umah tp dia xda kt umah,huhu..Hampes! Shu.. J0m enj0y sakan!Hehe