Friday, June 19, 2009

hidup berkalang buku!

apple sedang berbuah, stoberi & cherry pulak dah merah, ada kt depan rumah! landlady dah cakap kalo nak amek je...berita baek tu, cuma skrg xda perasaan nak pegi petik je!!hoho~

tulip & roses pon sedang mekar..tersusun tepi jalan raya, dan ditaman2.. xda semangat pon nk pegi amek gambar.. hanya merakam dengan lensa mata sahaja..
hidup berkalang buku!! inilah jadinya..hikhik

gambar hiasan semata --> warga malaysia di sini bersama duta baru malaysia di Czech republic! cari aku jika mampu!hikhik~


lagu tema kehidupan sekarang!lol!

6 comments:

hirumi said...

eh,camne ko bley tau makcik tu kasi petik je bila nak?paham ke apa dia cakap?hohoho kidding2

kokochan said...

hahaha..aku xpaham sgt jugak.. tapi dia banyak kali ckp

"blablabla pro vasi..."

lebih kurang cmtu la.. so, semestinya dia bagi amek, dia siap bagi jem stoberi lagi..hikhik! jgn jeles~

I.n.t.a.n said...

nakkk stoberiii jugakkkk!!!!!

pasni hidup bekalang stoberi,cherry dan apple lak ek..demmm..nakk jugakk!

hirumi said...

hehe. apa lagi? sharing2 sudeyh!hoho

kokochan said...

erkk... g la mintak sendiri kt makcik tu..haha~

sueabubakar said...

ko yg pkai tudung itam kan..haha