Saturday, December 12, 2009

this aching heart ain't broken yet!

Lagu : Cahaya hati
Penyanyi : Opick
To be frank, aku jarang jugak minat lagu2 yang separallel dgn nasyid ni, maksud aku...dengar skali skala tu boleh la tapi nk minat tu susah sket la...
tapi lagu diatas ni yang merangkap lagu tema blog aku ni laen macam sket...sepatah kata orang tua2 lagu ni menangkap! raso dokat jo ngn den!!
1st aku dengar, mase mengacau haousemate aku, chenad tgok cerita cinta balqis kt tv3 online..
lagu ni soundtrack cerita tu..huhu...
Tiap kali aku dengar lagu ni aku akan mengalami mild angina pectoris...ntah la rasa mcm nk kena myocardial infarction pun ada....hahahaa *merepek dah! :P
Sebak semacam plak...tambahan pulak dgn mode homesick, stress tanpa sebab ni...huhu~
Apepon korg enjoy la dlu lagu tu k sementara stok masih ada, sebelom aku gatal tangan nk tukar lagu laen nnti..ahaha~!
PS/:
Nex week adalah last week before Chrismas hols! class aku plak sampai rabu je..since jumaat diorg mintak replace hari laen & PE hari khamis plak ganti malam selasa kt ICU since my doc ada conference kt vienna, Austria khamis tu...seronok jugak khamis dah cutii..hihi..
Nex week jugak i can collect my credit card & debit card yg dah siap :) alhamdulillah senng la sket plus bley la bawak bercuti2 nnti..hikhik...
so in advance aku wish korg selamat bercutiiiiii... selamat merehatkan minda before final exam end of january nnti..hihihihi

4 comments:

I.n.t.a.n said...

bekk
aku pon ske lagu ni
huhu

kokochan said...

hakhak...sameee :)

SupeR HoLky-HOOD said...

sy pn dh suke lagu ni..(*-^)
weeeeeeee!~

lah lalala

kokochan said...

hihi <3!