Tuesday, October 21, 2008

S.Y.U.K.U.R

ALHAMDULLLILAH..bersyukurku kehadrat illahi kerana diri ini masih diberi kesempatan untuk menghirup udara segar disaat ini dan masih berdaya memanfaatkan segala nikmat pemberianNya secara optimum..syukur padamu Ya Allah..
Tanggal 21October2008, maka genaplah kehidupanku dibumi Allah ini selama 21tahun..21Tahun bukanlah satu usia yang singkat dan diri ini sentiasa menyedari bahawasanya diri ini sudah tidak mampu ditag sebagai 'setahun jaggung' atau 'masih mentah'.. Harapan sejajar dengan peningkatan usia ini agar dapat memperbaiki diri dalam setiap aspek kehidupan sedikit demi sedikit kearah yang lebih baik..iA akan diusahakan!

Sebelum berhenti, terima kasih tidak terhingga kepada semua sahabat, saudara, ahli keluarga di seluruh dunia yang telah menge'wish' samada directly face2face atau melalui telefon,fs,fb,ym,blog blablabla.. thanks soo muchhh!
Before i stop punching the keypad, cuma nk bagi tau bahawa saya berjaya membeli Sony Digital Camera DSC-T2 8.1MP touch screen kaler pink.huu~..sy nk sangat2 beli kaler mettalic green tapi after bidding kt Ebay pink ni lagi murah..layan la asal bahagia hehe~

Tutasnya, saya gembira,terharu,ceria,bahagia, teruja dan semua perkataan lain yang seangkatan dengannya..jadi, Wasalam~
Thanks sue for the post! (click here!)

5 comments:

Anonymous said...

wow!pink!

Anonymous said...

sound lika u have a happy birthday this year.
so sis,happy birthday and may you have blissful life ahead.
nah hadiah sy
@~~;~~~~~

raiNiey said...

uhh... koin! hepi birthday... =p smoga dirahmati Allah alwez.. and sukses k..

cun lar koin camera tuh.. bekenan lak aku.. huhu.. mhal x?

kokochan said...

to everyone thanks! dekuju mockrat~

~ rianus ~ said...

wish you a very blessed happy birthday..
may wish come true..
lots of love,
rian