Sunday, January 18, 2009

Burned TERRORIST from Gaza

SALAM..
I got this vid from SABBAH BLOG.
Sangat menguris hati.. sgt KEJAM!!!! Tak tahu lagi nak cakap apa!
Teruskan berdoa ye kawan2..walaupun kita tak tahu sampai bila benda ni akan berterusan dan bila ia akan berakhir...
Letakkan keyakinan yang jitu pada ALLAH, kerana Maha Berkuasa Allah itu tidak ada satu pun terkecuali...ALLAHUAKHBAR!
Juga ingin saya berkongsi maksud surah Al-Fil yang menceritakan betapa mudahnya Allah menundukkan tentera bergajah Abrahar pada satu ketika dulu bagi mempertahankan kesucian Kaabah.. Allah Maha Berkuasa! tiada sesuatu kuasa didunia ni pun [mahupun israel n US yang semua orang xberani lawan tu] mampu terlepas dari kekuasaan Allah! tidak mustahil suatu hari nanti Israel / US dan sekutu-sekutunya akan menerima balasan yang setimpal, sepertimana apa yang diterima tentera bergajah abrahar dahulu...Wallahualam!

أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ
Apakah kamu tidak memperhatikan bagaimana Tuhanmu telah bertindak terhadap tentera bergajah ?

أَلَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ
Bukankah Dia telah menjadikan tipu daya mereka (untuk menghancurkan Ka'bah) itu sia-sia?,

وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبَابِيلَ
dan Dia mengirimkan kapada mereka burung yang berbondong-bondong,

تَرْمِيهِم بِحِجَارَةٍ مِّن سِجِّيلٍ
yang melempari mereka dengan batu (berasal) dari tanah yang terbakar,

فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَّأْكُولٍ
lalu Dia menjadikan mereka seperti daun-daun yang dimakan (ulat).

6 comments:

~ rianus ~ said...

Astagfirullahalazim...
sedeynyaa
kejamnya Israel Laknat tuuuu~~
sedey gila..

insyaAllah..janji Allah itu pasti
*berdoa*

kokochan said...

ya sgt keji!!xtahu diorg x berhati perut langsung!!!!haih~
haah sama2 la kita berdoa! teruskan memboikot! that the least thing we can do!

keyla said...

kejaaammm!!!!!!!!!!!!!!!
bodo giler israel..
tu manusia la...
bukan ayam panggang!!!!

kokochan said...

bila manusia dah xberotak itu la jadinya! *merujuk kepada ISRAEL!*

kokochan said...

bila manusia dah xberotak itu la jadinya! *merujuk kepada ISRAEL!*

kokochan said...

bila manusia dah xberotak itu la jadinya! *merujuk kepada ISRAEL!*