Tuesday, January 6, 2009

Sejarah Mungkin Berulang..

Erkk...tiba2 teringat plak lagu NewBoyzz yang jiwang meleleh tambah sengau sket..hahaha! oke nk tulis sket je ni.. tajuk tu adalah berkaitan dengan apa yang berlaku harini... Harini pkul 10.30pagi tadi adalah masa untuk mem'book' tarikh untuk final biology bagi semua kanak-kanak 2nd year Medic di Lekarska Faculta HK..semua kanak-kanak pun bergegas ler pegi ke Medical Biology and Genetics Dept untuk merebut tarikh yang diingini berdasarkan tarikh yang ditawarkan sebelum ni...
Aku??Pada awalnya berangan nak amek 4 atau 6 Feb ni...rasanya mcm cantek je tarikh tu..hahaha...tpi apa yang berlaku satu masa dulu, pada hari untuk me'register' final Histology[mengimbau kenangan 1st year!] berlaku lagi..SEJARAH BERULANG LAGI!..haih mcamana boleh tido xsedar diri... Last2 semua tarikh yang aku nak full then kena la amek je tarikh ape2 yg ada... so, sama la untuk Bio ni, rancang laen jadinya laen..tak pasal2 aku akan kena amek exam tu on 11Feb..hahaha.. Betul jugak kate orang bangon lambat dapat rezeki lambat la..hahaha.. you deserve that koin!!padan muka!
tapi xpa, mungkin ada baiknya jugak aku amek lewat sket dari rancangan awal...at least boleh prepare lebih, banyak masa so xpressure sgt.. Aku harap agar tarikh ni adalah tarikh yang terbaik untuk aku!! Ya Allah permudahkanlah jalan kami... Kalian! selamat berjuang~
*i'll update u guys with my super-duper happening batch gathering yang merangkumi seisi bermaen snow yang terbaikk diabad ini dan seisi luging atau snowsurfing atau ntah ape2 la yang kitorg men yang bes tu..tnguu!!!bye~

No comments: