Saturday, May 9, 2009

engkaulah duniaku..

10May2009

Kepada:
Puan Marsita binti Suradi


Selamat hari ibu mak!!
Mak,
koin tahu tiada sepotong ayat pun yang perfect yang mampu mengambarkan dan mencurahkan sepenuh perasaan koin sekarang ni..
namun satu je koin nak mak tahu dan ingat sampai bila2 bahawa anak mak ini sangat2 sayang Mak!!begitu juga Ayah dan semua :o) *nnti yg laen jeles plak~!*
terima kasih...terimakasih yang tidak terhingga diatas segalanya, Mak!






BIDADARI by Faviq& Ridwan

kau lah wanita pertama yang ku cinta
kau semaikan cintamu di dalam dada
kau anugerah dari yang Maha Kuasa
ibunda ku engkau lah dunia ku

terjaga dari tidurku
kau hadir di dalam mimpiku
sekian la tak bertemu
menahan hati yang merindu

sekuntum kenangan terindahan
ketika ku lelap di pangkuanmu
sejak dulu kau selalu
selalu hadir untukku
walaupon terkadang ku resahkan hatimu

sejak dulu kau selalu
selalu hadir untukku
walau terkadang kuresahkan hatimu
kau lah wanita pertama ku cinta
kau semaikan cintamu didalam dada
kau anugerah dari yang Maha Kuasa
ibunda kau teduhkan jiwaku


Cinta Pertama - Faviq & Ridwan

before that, enjoy this video... it's sooo awesome..tribute to hakimi for sharing this video~!

3 comments:

sueabubakar said...

tetibe rase sedih :(

~ rianus ~ said...

Selamat Hari Ibu aunty Marsita!
[kem slm mak you..]
[& mama you jugak]

wuhuuu..
seriusly..i suka gila lagu Love Story versi Piano cello nie!!!
its super duper fabulous!!
great!!
hebat!!
[xtau nk describe lgi cam mana]
chua chua chua!! <3

kokochan said...

sueabubakar:
hahaha..nape plak sedih?haha~

rianus:
u pon kemsalam mama u, n bonda u..hehehe~
bestkan video tu? cool giler..hehe